ARE-KU & SEKELILING

8:18 AM Edit This 0 Comments »
Aku mempunyai ciri-ciri keistimewaan dlm bidang seni....tambah2 lagi dlm membentuk tulisan doktor...hahaha
sejak kecil sampai besar...aku mmg x der tulisan yg cantik....x caya bukti di atas..haha
ni la seni cakar ayam ciptaan aku...
bukan aku x usaha nak bg canti...tp tgn aku mmg seni laa...
cikgu klu baca karangan aku mesti pening..
kdg2 aku sendiri x fhm apa yg aku tulis....
klu kat dewan kuliah plak aku mmg laju menulis...dan inilah hasilnya
kwn2 aku yg lembab menulis pon x nak tiru aku bila diorang dah tertinggal....sbb tulisan tue seni sgt....senikan??




Nie lah wajah seorang yg nakal....Aku cam budak2 lain jgk suka hitamkan kulit masa kecik...sebenarnya aku putih tue...hahaha
masa kecik aku mmg x pandai nak senyum bila ada org amik pic aku..maklum la x tau nak pose agi.....
nampak pelik jer bila ada org amik pic kita.....
aku paling suka gaya rambut mangkuk nie...mak aku x der lain..ini la fesyen yg dia mampu wat utk aku..jimat cikit...amik mangkuk letak kat kepala dan terus je potong ikut saiz mangkuk.....hehe

chumel x aku masa kecik??
wpun aku nmpak garang cikit...tp aku tetap nmpk chumel kan..haha
tengok mata tue pandangan mesra dari aku....






BANTAL BUSUK...nape kita ada bantal busuk??
sampai tidor pon x lena klu bantal nie kita x peluk kita x cium...wpun bau dia cukup untuk membunuh ikan kalau kita campak kat sungai...
ini la keistimewaan bantal busuk...penuh dgn sentimental value....
kenapa ada nilai? sbb ada air liur yg dah membentuk peta dunia kat atas tue....haha
Nie bantal busuk aku...tiap mlm aku akan peluk bantal nie....wpun dlm lena klu bantal nie dah jauh dr aku...tgan aku akan merayap-rayap cari si lembu nie...korang nak try cium..wangi tau...kenapa la dipanggil bantal busuk...pelik-pelik????




Nie dikenali sbg tangga keramat ibu zain bg yg selalu turun naik tangga nie.....anak tangga hampir 200 lebih...bg yg x der ketahanan mental & emosi serta mempunyai berat badan yg melebihi anak tangga tue diberi ingatan jgn cuba utk naik...pasti anda akan menyesal di tengah2nyer.....
Inilah dia tangga aku turun naik nak g kuliah...untung aku dpt tangga dr bas....x yah penat2 tggu bas..haha
klu aku tggu bus mesti bus dah tinggal aku....
klu tangga nak g kelas lambat pon x per...
bila kwn2 tanya x penat ker naik tangga tue...aku ckp ngan steady...mana penat....sakit jantung jer....tapi apa boleh buat dah nasib badan dapat tangga tue.....yg paling aku x suka dlm laluan tangga tue byk pulak benda2 seram yg akan lalu...nak tau apa yg selalu lalu??
ala sapa x tau klu kat UKM apa yg banyak...monyet la...lembu pendek pon ada lalu kadang2...
x senang duduk aku dibuatnyer...nasib la naik ngan kawan2...penakut jgk aku nie..hehe

0 comments: