Cinta Jangan Kau Pergi

10:07 AM Edit This 0 Comments »

Cinta Sempurna???
Kata org, cinta sempurna sukar dicari..
tapi bagi aku cinta sempurna sentiasa ada
namun kita kdg kala alpa dgn cinta itu
Setiap hari kita diberikan cahaya olehNya
diberi nikmat olehNya
diberi harapan olehNya
namun kita cuba jauh darinya
kerana cinta seperti itu sukar dilihat
namun ia lebih dirasai dalam hati dan sanubari
itulah cinta sempurna yg abadi
yg sukar utk kita melihatnya..

cuba kita pejamkan mata sejenak
dan merasakan cinta itu
ketenangan akan hadir
kerinduan akan terdetik
dan air mata akan jatuh tanpa ragu

namun aku melihat cinta lebih banyak
ditaburkan pd yg x pasti
peganggan nya rapuh
mulanya ego
kepimpinanya hilang
akhirnya kabur
cinta seperti itu hanya menjadi mimpi indah seketika
dan esoknya menjadi realiti
yg kita sendiri tdk mahu berhadapan
dgn nya lagi

jauh di sudut hatiku...
aku mencari cinta sempurna itu..
namun jalan ku bengkok
sukar utk aku meluruskan
aku mengerti jika cinta itu masih x hadir
x sempurna...namun ku tetap cuba..



0 comments: