My NieCeeeee.....Amelda

7:17 AM Edit This 0 Comments »

My Nieceee @ My Daughter
umur sekarang 2 tahun setengah
gigi dah ada - rambut kerinting meggy - gaya tinggi cam aku
dagu luncup - hidung jambu - suka terngaga tanpa sbb - suka kucing
suka tengok iklan drp tengok kartoon....x tau nape
bila aku lindung tv tue dia marah....agaknyer nak jadi pereka iklan kot....
paling manja ngan papa dia...semuanyer papa..papa...papa
karaoke no.1 - x lepas tgn dia drp mic
yg laen x der harapan la nak nyanyi

My Nieceee - My Daughter
Dia cepat membesar mcm budak laen...
Tapi aku jarang sekali tengok pembesaran dia....
Coz aku jauh dari dia...
Bila aku balik pon..belum tentu dia ada
Dah la ini aja anak buah aku
belum ada yg laen
nie pon abg aku tunggu 7 tahun
dia memang anak emas pd family kitaorang..
balik nanti jaga dia......aku peluk mcm bantal peluk
x lepas dah...jaga dia..




0 comments: