Tangis & Tawa

1:05 AM Edit This 0 Comments »
Kenapa perlu menangis & ketawa???
mungkin kita mahkluk Tuhan yg mempunyai perasaan, mudah tersentuh dgn keadaan sekeliling...

arinie aku nak jiwang cikit...sometimes kena layan diri jugak...

KENAPA MENANGIS??
hatiku diguris
jiwaku rindu
diriku sepi
diriku berdosa
silam menghantuiku
bulan tiada lagi ingin berbicara dgn ku

KENAPA KETAWA??
hatiku berbunga riang
rinduku terubat
org tersayang disampingku
memoriku indah
bulan ada berbicara denganku

Menangis & Ketawa - dua perkara yg boleh buat kita tenang sejenak - memikirkan di mana diri kita - melayan diri ku walaupun kadang-kadang aku singgah dlm dunia kecilku sendiri - aku terbuai dengan perasaan hingga boleh menyebabkan air mataku tumpah & senyumku melebar hingga terihat susunan gigiku......hidup ini xkan puas jika kita tidak menangis & ketawa kerana kita dibekalkan dgn air mata & senyuman.....jadi teruslah menangis & ketawa jika hati meruntunnyaa.......

NOTA: gambar di atas diambil ketika aku keseorangan melayan drama korea di bilik kak Ayue
mcm tue la aku layan perasaan..kejap nanges kejap g aku ketawa...cam org gila kan..haha







0 comments: