Awan Mendatangkan Hujan Kepadaku...

3:47 AM Edit This 1 Comment »

Awan pergerakkanya perlahan namun tetap menuju ke destinasinya menukarkan hari kita dari siang kpd mlm.....
stp kali ada yg memandang ke ats pasti terbuai dgn bentuknya yg pelbagai malah warnanya juga begitu lembut utk dipandang....
kadangkala bentuknya memberi kita makna yg tersendiri....membuatkan kita mahu menekanya....


Aku sukakan awan sebagaimana aku sukakan bulan...aku masih mahu berjalan di bawah awan dgn keindahan yg diberikannya....aku selalu cemburu dgn gelagat burung yg dapat membelah awan...berkawan2 terbang membentuk keriangan.....namun aku masih mahu duduk di bawah awan..berjalan bersamanya.....duduk di jendela merenung watak2 di atas langit yg mempunyai cerita nya tersendiri.....


Awan juga membawa hujan kepadaku, membawa rahmat bg seluruh mahkluk bumi yg terkandung di bawahnya...aku menyelitkan rasa syukur dlm diri krn awan begitu istimewa dgn khabar yg dibawanya... Awan aku suka kamu...adakah kamu suka aku??



Awan Aku Merenung Kamu - Renunglah Aku





1 comments:

anor masterpiece said...

AKU JUGA SUKA AWAN, AKU JUGA RINDUKAN
BULAN, AKU JUGA MENANTIKAN HUJAN,..
INDAHNYA SEGALA CIPTAAN TUHAN..
HAYATI DAN SYUKURILAH APA YANG DIKURNIAKAN..